<< Novice

Delavnica programiranja za osnovnošolce

15. 10. 2025 |

V petek, 10. 10. 2025, smo za učence OŠ Ledina pripravili delavnico programiranja v scratchu. Pod vodstvom profesorice za informatiko, Betke Burger, in ob pomoči dijakov 3. f in 3. g so osnovnošolci izdelali svojo prvo računalniško igro – labirint, ki ga je moral premagati pajek, da je prišel do kačjega pastirja.

Večina učencev se je s sestavljanjem algoritma srečala prvič, razveselilo pa nas je, da je bilo med njimi tudi nekaj izkušenih poznavalcev scratcha, ki so igro nadgradili z več pastmi in izhodi za računalniška likca. In kaj je bilo udeležencem v delavnici najbolj všeč? Vsekakor izbira zvokov, ko pajek prileze do kačjega pastirja. 🙂

Delavnico smo pripravili v okviru tednov programiranja Codeweek, evropske pobude za spodbujanje učenja programiranja in pridobivanja digitalnih veščin, ter projekta Katarina. Za sodelovanje se zahvaljujemo učitelju informatike in matematike na OŠ Ledina, Vladu Štriblu, in upamo na povezovanje še pri kakšnem podvigu.

Učenki sedita za računalnikom in sestavljata program v scratchu.
Skupinska slika učencev, ki so se udeležili delavnice, in profesorice, ki je delavnico vodila.
Grafika prikazuje logotipe projekta Katarina, Ministrstva za vzgojo in izobraževanje, Evropske unije Next Generation, Načrta za okrevanje in razvoj ter Fakultete za računalništvo in informatiko.