8. dan

Kot obljubljeno vam ponovno sporočamo
in o zaključku našega popotovanja po pravljični Skandinaviji poročamo.
Vozili smo se ure in ure po nemških in avstrijskih cestah,
na počivališčih pa uživali ob okusnih prestah.
Ponoči smo se v mrzlo Slovenijo vrnili
ter se voznikoma, vodiču in profesorjem za zabavno in varno pot zahvalili.
Kljub utrujenosti in zaspanosti pa smo veseli,
da smo srečno domov prispeli.
Draga Skandinavija, najlepša ti hvala,
za vedno boš v našem spominu ostala.

Dijakinje 3. b

7. dan

Zjutraj smo zgodaj vstali
in zopet na okusnem zajtrku pristali.
Uživali smo v prečudovitem jutranjem pogledu
ter se še zadnjič naužili skandinavskega sonca ob nepozabnem razgledu.
Z lepimi spomini smo se odpravili na dolgo pot,
kjer smo si čas krajšali s filmi in se najedli dobrot.
S trajektom smo prišli v Rostock in si zvečer ogledali to nemško mesto,
na vso moč smo upali, da bodo za večerjo testenine pesto.
Prišli v hostel smo srečno
in zaspali, ampak ne za večno!
Kaj pa se dogajalo bo jutri,
vam sporočimo v torek zjutri!

Dijakinje 3. b

6. dan

Dan se je začel z jutranjim rekerativnim tekom ob jezeru in znova odličnim zajtrkom. Nato smo obiskali park losov, kjer smo spoznali te prikupne živali, nekateri pa so si jih drznili celo poljubiti. Kasneje smo se odpravili do starega mestnega jedra Vimmerbyja in tam pojedli kosilo. Odpravili smo se do rojstne hiše Astrid Lindgren, zraven katere stoji njej posvečen muzej. Po ogledu muzeja smo se pozabavali na igrišču, kjer je Astrid preživljala svoje otroštvo, nekateri pa so se preizkusili tudi v hoji s hoduljami. Pred večerjo smo si pripravili zabaven večer, v vlogi likov iz Pike Nogavičke pa so nas presenetili profesorji, vodnik in voznika. Pojedli smo celo preglk kroglice, zato nikoli ne bomo odrasli. :) Najpogumnejši pa so pred večerjo skočili v mrzlo jezero.

2. e

5. dan

Po še enem okusnem zajtrku smo se peš odpravili proti koncertni dvorani, kjer vsako leto podeljujejo Nobelove nagrade. Po ogledu smo imeli kar veliko prostega časa. Sprehodili smo se po trgovinah na eni od najdaljših ulic, kjer smo kupili še zadnje spominke in šli na zgodnje kosilo.
Kasneje smo se z avtobusom odpeljali do zanimivega muzeja Vasa. V njem je razstavljena ladja iz 17. stoletja, ki je zaradi konstrukcijske napake potonila ob prvi plovbi, 120 m od obale. Na dnu morja so jo našli šele po 333 letih. Velja za eno najstarejših in največjih ohranjenih ladij na svetu.
Dan se je končal z malce daljšo vožnjo proti Vimmerbiju, kjer smo se nastanili v hostlu ob jezeru.

Lp Lana & Veronika 2. E

4. dan

Po še enem slastnem zajtrku smo se odpravili na vožnjo proti glavnemu mestu Švedske - Stockholmu. Čeprav smo se vozili več ur, nam zaradi učenja švedske himne, prepevanja pesmi slavne glasbene skupine Abba in drugih švedskih pop in rock skupin ter gledanja švedskih filmov ni bilo prav nič dolgčas. Ko smo prišli do mesta, smo se po njem najprej peljali z avtobusom, potem pa si še peš ogledali kraljevo palačo, opero, mestno hišo ter ulice v starem delu mesta, kjer smo večerjali in imeli nekaj časa tudi za nakup spominkov. Za srečo smo pobožali najmanjši kip v Stockholmu in se polni vtisov nastanili v našem že tretjem hostlu s pogledom na morje in kraljevo palačo. Lahko noč :)

2. c

Skandinavija 3. dan

Po obilnem (slastnem) zajtrku smo zapustili København ter se odpravili proti otoku Fyn oz. mestu Odense. Med potjo smo prečkali kar 18 km dolg most. V Odenseju smo čas namenili H. C. Andersenu in se prepustili čaru njegovih pravljic. Na povratku smo se ustavili v mestu Roskilde, kjer smo obiskali muzej rocka Ragnarock. Nadaljevali smo z vožnjo proti Helsingorju, vmes pa smo si ogledali tudi dvorec Fredericksburg. V Helsingorju smo si ogledali grad Kronborg oz. Hamletov dvorec Elsinore, kjer so nas prijetno presenetili profesorji z vodnikom - odigrali so kratek prizor iz Hamleta in dokazali tudi svoj igralski talent. Nazadnje smo s trajektom prečkali morje in tako prispeli na Švedsko ter končali naše dvodnevno popotovanje po Danski.

Skandinavija 2. dan

Na zgodnje torkovo jutro smo se vkrcali na trajekt, ki nas je popeljal do Danske. Z avtobusom smo se odpeljali do mesta København, kjer smo si ogledali vse pomembne znamenitosti. Začeli smo z Novim trgom in se sprehodili do spomenika škofa Absalona, ki velja za ustanovitelja mesta. V bližini stoji tudi grajska cerkev, zgrajena po vzoru Panteona v Rimu. Nato smo imeli 2 uri časa, da si na najdaljši evropski nakupovalni ulici Strøget kupimo razne spominke in tudi kaj za pod zob. Sledila je prijetna vožnja z ladjico po rečnih kanalih, mimo pisanega, starega pristanišča Nyhavn. Za zaključek smo si ogledali še kip Andersenove Male morske deklice in se po prehojenih 20 kilometrih veseli odpravili na slastno večerjo v hostel.

Nika in Petra 2. b

Skandinavija 1. dan

Danes, 22. 4. 2019, na praznični dan, smo se popoldne zbrali v Ljubljani. Polni pričakovanj in začetnega navdušenja smo sedli na avtobus ter se podali na dolgo pot proti Danski. Na avtobusu smo se pogovarjali, poslušali glasbo, nekateri so spali, predvsem pa smo se družili s sovrstniki. Na vsakih nekaj ur smo se ustavili in naredili krajši postanek. Dan smo zaključili s filmom in upanjem, da se bomo med nočno vožnjo čim bolj naspali, saj nas jutri čaka ogled največjega mesta na Danskem.